Тема уроку: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
Мета: забезпечити засвоєння знань про роль металічних та неметалічних елементів в життєдіяльності живих організмів, довести біологічне значення металічних і неметалічних елементів у природі, житті рослин, тварин; значення біогенних металічних і неметалічних елементів для нормальної життєдіяльності людини
Ознайомтеся з матеріалами, викладеними в підручнику на сторінці 194-198
Цікаво про метали
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
Силіцій - значення для здоров'я
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
Хімічні елементи в живих організмах
Силіцій - значення для здоров'я
Ваше завдання:
Підготувати до захисту навчальні проекти:
- "Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості",
- "Кислотні дощі",
- "Дослідження pH ґрунтів своєї місцевості" ( на ваш вибір) та надіслати його для оцінювання на e-mail : ignatchenko3011@gmail.com
Сподіваюся, ви зрозуміли, що Авіценна мав рацію, говорячи, що для того, аби бути здоровими, необхідно багато знань. Сьогодні ви отримали багато інформації про те, які метали називають «металами життя», чому їх так називають та як вони впливають на наше з вами здоров'я. Проте ви знаєте, що в організмі міститься набагато більше елементів-металів, ніж ці десять, і вони не є зайвими й також відіграють у ньому свою певну роль.
Рекомендації учням
Для тих, хто хоче докладніше ознайомитися з роллю інших елементів у нашому організмі, можна використати такі книги: «Знциклопедия химических злементов» (М.: Дрофа, 2000); «Энциклопедия для детей. Химия. Биология» (М.: Аванта, 2003), а також прочитати про них в Інтернеті.
Немає коментарів:
Дописати коментар