Впродовж карантину навчаємось з допомогою електронного ресурсу, знайомимось з теоретичними, експериментальними матеріалами; виконуємо практичні завдання

Урок 17 березня

Тема уроку: Біологічне значення металічних і неметалічних елементів.
Мета: забезпечити засвоєння знань про роль металічних та неметалічних елементів в життєдіяльності живих організмів, довести біологічне значення металічних і неметалічних елементів у природі, житті рослин, тварин; значення біогенних  металічних і неметалічних елементів для нормальної життєдіяльності людини

Ознайомтеся з матеріалами, викладеними в підручнику на сторінці 194-198



Цікаво про метали
 Біологічне значення металічних і неметалічних елементів



Хімічні елементи в живих організмах




Силіцій - значення для здоров'я


Ваше завдання: 
Підготувати до захисту навчальні проекти:
  1. "Неорганічні речовини у фармації (або домашній аптечці) і харчовій промисловості",
  2. "Кислотні дощі",
  3. "Дослідження pH ґрунтів своєї місцевості" ( на ваш вибір) та надіслати його для оцінювання на  e-mail : ignatchenko3011@gmail.com

Сподіваюся, ви зрозуміли, що Авіценна мав рацію, говорячи, що для того, аби бути здоровими, необхідно багато знань. Сьогод­ні ви отримали багато інформації про те, які ме­тали називають «металами життя», чому їх так називають та як вони впливають на наше з вами здоров'я. Проте ви знаєте, що в організмі міс­титься набагато більше елементів-металів, ніж ці десять, і вони не є зайвими й також відіграють у ньому свою певну роль.
Рекомендації учням

Для тих, хто хоче докладніше ознайомити­ся з роллю інших елементів у нашому організмі, можна використати такі книги: «Знциклопедия химических злементов» (М.: Дрофа, 2000); «Энциклопедия для детей. Химия. Биология» (М.: Аванта, 2003), а також прочитати про них в Інтернеті.

Немає коментарів:

Дописати коментар